Followers

Sunday, 8 May 2011

Hingga ke Sudahnya, Tiada yang Baru

Mungkin satu bentuk pengumuman, aku sekian lamanya tak update blog ini. Saat aku menaip ini, masih tercari-cari idea untuk aku berkongsi. Entah kenapa kadang-kadang aku rasa macam ada penyakit pada aku iaitu penyakit tak pandai terjemahkan idea dalam bentuk penulisan, sama ada menulis atau menaip.

Hingga ke sudahnya, tiada yang baru dalam blog aku melainkan update tempelate semalam..

Sedihnya!

Mungkin juga disebabkan malam ini exam terakhir aku sem ini, subjek Perakaunan (accounting).
Doakan kejayaan saya, kejayaan saya bukan kerana doa saya tetapi kerana doa ibu ayah dan sahabat-sahabat semua serta usaha saya, insyaAllah.

Ok, nak study dulu. Terima kasih kerana singgah laman penuh sawang ni.

1 comment:

LEPAS BACA, JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN KALAU SUDI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...